piątek, 12 października 2012

Zmiany graficzne

Jak już pewnie zauważyliście na blogu nastąpiły zmiany graficzne. Czemu ?
Pierwszym powodem jest to, że myślę, że tamta czcionka była niezbyt wygodna do czytania i nie posiadała polskich liter. Tło i szablon bloga po prostu mi się znudziły (pewnie Wam także). 
Drugim najważniejszym powodem było to, że postanowiłam, iż uczynię ten blog bardziej znanym, chętniej czytanym, a także aby znano go nie tylko w Polsce. Chciałabym zrobić choć jedną z tych rzeczy. Oczywiście potrzebuję waszego wsparcia. Było by mi bardzo miło jakbyście zaobserwowali bloga, powiedzieli o nim znajomym, dodawali komentarze, brali chętniej udział w konkursach itp. Była bym Wam wtedy potwornie wdzięczna.

Mam w planach także :
- zrobienie tła z nazwą bloga
- publikowanie częściej postów
- więcej konkursów
- więcej ankiet
- rozgłaszanie bloga
- wstawianie co jakiś czas statystyk bloga

Proszę o wsparcie


Razem się uda ;)

3 komentarze:

  1. Super! ^^
    Postaram się częściej komentować i brać udział w konkursach. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yea!Masz moje wsparcie! A bloga już od daaaaawna rozgłaszam bo mi przypadł do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.