sobota, 13 października 2012

Jak narysować Vinyl ?


Krok 1 : Narysuj szkic głowy i brzucha. Następnie połącz je linią (czyli szyją).





Krok 2 : Narysuj Vinyl okulary i pyszczek.




Krok 3. Teraz narysuj kucykowi uszy. Następnie dorysuj elementy okularów oraz rzęsy. Oczywiście narysuj Vinyl piękny róg jednorożca.


















Krok 4 : Narysuj kucykowi włosy. Postaraj się aby były one proste i poszarpane tak jak na rysunku.





Krok 5 : Teraz dorysuj Vinyl przednie nogi, szyję oraz kłąb.

how to draw dj pon, my little pony step 6


Krok 6 :  Narysuj kucykowi zad oraz tylne nogi. Na zadzie narysuj jest znaczek. Na sam koniec dorysuj ogon, który będzie pasował do grzywy.
 




Krok 7 : Teraz Vinyl jest gotowa. Możesz ją pokolorować, a potem wysłać dzieło na bloga (poprzez komentarz, maila gosia_s2000@wp.pl lub przez howrse). Po jakimś czasie będzie wystawka waszych prac. Na sam koniec dodaj proszę miły komentarz ;)

12 komentarzy:

  1. Nie widać fotek, nie chcą sie wyświetlić :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas działa po odświeżeniu strony.
      Nie wiem od czego to zależy :/

      Usuń
  3. Fajne. :D
    Zupełnie mi nie wyszło. xD Przyzwyczaiłam się do budowania kucyków w inny sposób, ale ten też może być dla kogoś pomocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi sam sobie wymyślić jakiś sposób. To jest taka podpowiedź co można, ale nie trzeba zrobić. :)

      Usuń
  4. Ja tam mam inny styl rysowania i takiego seraialowego kucyka (wygladającego tak jak te z serialu) w życiu nie narysuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że nie umiesz czy, że nie chcesz ?

      Usuń
    2. Wolę rysować jak rysuję, niż rwać się z motyką na słońce.

      Usuń
  5. Ja tam mam swój sposób, rysuję bez tych wszystkich kółek w tułowiu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki temu tutorialowi zacząłem rysować kucyki. Jestem wdzięczny za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam my little pony.Marzę żeby być kucykiem

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.