piątek, 9 marca 2012

Moja ulubienica

Moim ulubionym kucykiem jest oczywiście Apple Jack.
Wiem dobrze, że dużo osób lubi Rainbow Dash, ale moim zdaniem jest ona mocno chamska i jej przez to bardzo nienawidzę. 
Bądźcie wyrozumiali i uszanujcie to.

A więc Apple Jack jest czadowym, farmerskim kucykiem. Świetnie biega (równie szybko jak Rainbow Dash) i jest najsilniejszym z wszystkich kucyków 
Jest miła, słodka i nie boi się pobrudzić w przeciwieństwie do Rarity. Doskonale umie używać lasso. Jest uważana za najprzyjaźniejszego i najbardziej pomocnego kucyka w Ponyville.
Pochodzi z farmy niedaleko Ponyville. Ma bardzo dużą rodzinę, w które większość kucyków ma w imieniu słowo Apple (np. Apple Bloom). Jej zwierzęciem jest suczka Winona. Jej duszę symbolizuje szczerość.
Jej młodszą siostrą jest Apple Bloom (założycielka Znaczkowej Ligi). A jej bratem jest Big Macintosh :P.

Oto kilka fotek Apple Jack :
W biegu ....

Mrugająca ...

Z klejnotem ...

W specjalnym stroju ...

Mam jeszcze wiele fotek Apple Jack, ale zamieściłam tylko kilka :)

12 komentarzy:

  1. Applejack to debeściara! Jest najsilniejsza, najmilsza, najszybsza i wgl naj =DD
    Też nie lubię Jealous Crash.

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdaniem Rainbow nie jest taka zla, owszem jest czasem samolubna,chamska no le kto taki nie jest? Mi sie jej cecha podoba prawie najbardziej (nikt nie pokona smiechu pinkie) jest lojalna wobec przyjaciol a to jest w przyjazni bardzo wazne, osobiscie nie przepadam za dash ale nie jest taka zla, ja nie lubie rarity i applejack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Przykro mi.
      No ale cóż, każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  3. nie wiem dlaczego, ale wszyscy albo lubią Rainbow Dash, albo Apple Jack, ja na przykład kocham Rarity

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Apple Jack, jest w moim rankingu kucyków dosyć wysoko, bo na trzecim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uważam, że wszystkie kucyki są tak samo fajne i ciekawe. Nawet Derpy. ;) Osobiście najbardziej przepadam za AJ, ale co jest złego np. w Dashce? Wiadomo, jest chamsa czasem, ale kto nie jest w dzisiejszych czasach chamski?

    OdpowiedzUsuń
  6. RD nie jest "mocno" chamska. Jest po prostu trochę samolubna i we wszystkim chce być najlepsza ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Ja najbardziej lubię Rainbow, ale nie będę się spierać.

      Usuń
  7. Moim ulubionym kucykiem też jet Applejack.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię najbardziej twilight fluthershain i rarity

    OdpowiedzUsuń

  9. Ja uwielbiam pinkie pie , mam z nią mnóstwooo tapet i figurek .Rainbow też jest fajna ale najlepsza pinkie . appleJack mnie wkurza ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę dokładnie tak samo jak ty ! Kocham Applejack a nienawidzę Rd ! :D
    Apple jest po prostu GENIALNA !! Rainbow mnie po prostu wkurza jej chamskość i samolubność wyprzedzają lojalność :P

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.