sobota, 27 października 2012

Odpowiedzi na pytania

W tym poście chciałabym odpowiedzieć na Wasze pytania.

- Kogo wolisz : Celestię, Lunę czy Cadence ? <Sueno.>

- Lubię je wszystkie tak jak zapewne większość, ale chyba najbardziej lubię Cadence ;)

- Jak dowiedziałaś się o my little pony friendship is magic ? <Karolina Kostrzewa 27>


- Dobre pytanie. Słyszałam o tym, ale jakoś mnie nie zainteresowało. Potem moja klasa (w szkole) zaczęła to oglądać. Obejrzałam pierwszy odcinek, potem drugi, następnie wciągnęłam w to siostrę i tak się jakoś zaczęło. 

Zachęcam teraz do zadawania następnych pytań pod tym postem. Za wszystkie bardzo dziękuję :P

5 komentarzy:

  1. Wchodzisz na FGE? Czytasz fanficki? Jeśli tak, to jakie? Możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy lubisz Znaczkową Ligę ? Czy lubisz Wonder Bolts?

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiesz rysować kucyki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Którego kucyka lubisz NAJBARDZIEJ na cały świecie?Kiedy go polubiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy bardzo długo czekasz na 3 sezon, i czy takie długie czekanie cie denerwuję?

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.