czwartek, 31 maja 2012

Wywiad z wisienka

Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z graczem z howrse, wisienka .

G - gosias2000 (ja)
W - wisienka



G : Kto Ci pokazał My Little Pony ?
W : Nikt. Nudziłam się, więc weszłam na YouTube. Przez przypadek natrafiłam na kucyki ;>
G : Ciekawe. Jaki jest twój ulubiony kucyk ?
W : AJ oczywiście ♥ Jest moją najlepszą na zawsze =)
G : Ja też ją najbardziej lubię ♥. A co Ci się w niej najbardziej podoba ?
W : Hmmm... Na pewno to, że jest uczciwa - nie to co Dash, w odcinku z zawodami Żelaznego Kucyka. Również to, że jest silna, mądra i szybka. Oraz szlachetna. Jest podobna do mnie. Lubię ją też dlatego. ^^
G : U mnie jest podobnie, też jestem podobna do niej. Ostatnio poznałam wiele osób, które nie lubią Rainbow. I zauważyłam, że albo ktoś ma Rainbow Dash na 1 miejscu, albo ma ją na ostatnim. Na prawdę. Moim zdaniem Rainbow Dash lubią osoby, które albo zaczynają oglądać MLP albo, te które są chamskie. Ale nie mówię, że tak jest zawsze i mogę się mylić. A masz jakieś kucyki, których nie lubisz ? 
W : Tak. Nie lubię właśnie Dash. Wg mnie jest... (cytuję z prezentacji):
 "Jealous Crash jest chamska, niemiła, ciągle się przechwala, myśli że uda jej się dostać do Wonderbolts (hahahahaha!) jest brzydka i tyle."
G : Chciałam kiedyś założyć klub przeciwko Rainbow Dash (znam na prawdę wiele osób które jej nie lubią), ale niektórym osobom mogłoby się zrobić przykro. A masz jakieś figurki kucyków ?
W : Owszem. Mam AJ wystruganą z drewna przez mojego Dziadka i pomalowaną przeze mnie.
G : Wow ! Super pomysł ! A co Ci się najbardziej podoba w tym blogu ? Co byś zmieniła ?
W : Bardzo podobają mi się tapety. Dodałabym jakieś quizy (może o kucach solo, albo ogólnie o MLP?) i ankiety o kucykach.
Mam pytanie - czy można wysyłać tapety zrobione przez siebie?
G : Zrobię taki konkurs. Muszę tylko znaleźć sponsora. A mogłabyś mi powiedzieć czy masz swój ulubiony odcinek ?
W : Oczywiście! Spróbuj zgadnąć... Tak, ten z księżniczką Kredens :P
G : Ja nie oszukując się nie oglądałam tego odcinka z powodu braku czasu. Dzięki za wywiad.
W : W porządku. Polecam te odcinki The Royal Wedding na YT, wszystkim fanom MLP ;> Też dzięki.


Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie Dash nie jest ani chamska, ani niemiła, ani brzydka. Nie przechwala się ciągle i ma szanse dostać się do Wonderbolts (w końcu jaki kucyk umie zrobić ponaddźwiękowe bum?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że to JA i moja sprawa z tym, co myślę o Dash.

      wisienka (inny nick)

      Usuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.