środa, 30 maja 2012

Wywiad z horselove

Oto przeprowadzony przeze mnie wywiad z użytkowniczką howrse, horselove :


G - gosias2000 (ja)
H - horselove



G : Jak często oglądasz My Little Pony ?


H : Oglądam co tydzień. Tak jak dochodzą nowe odcinki.Teraz tak około 3 razy na tydzień.


G : A jaki jest twój ulubiony kucyk ?


H : Moim ulubionym kucykiem jest Applejack.


G : O ! Tak samo jak moim ! A co Ci się najbardziej w niej podoba ? Wygląd czy jakieś poszczególne cechy charakteru ?


H : Co mi się wniej najbardzij podoba? Nie wiem. Spodobała mi się od początku. Podobają mi się jej cech charakteru przypominają moje.


G : Ja też tak miałam ! Ona mnie także przypomina. A masz jakiegoś kucyka za którym nie przepadasz lub go nie lubisz ?


H : Nie lubię Rarity. Wydaję mi się ze jest taka gwiazdowata. Poprostu nie lubię


G : A ja ją nawet lubię. Jakoś nie za bardzo mi przeszkadza. A moim zdaniem tak się wydaję Rainbow Dash, a nie Rartiy. Ale coż każdy ma inny gust ;) A ze znaczkowej ligi kogo najbardziej lubisz, a kogo najmniej ?



H : Najbardziej Apple Bloom a najmniej, wydaje mi się że lubię każdego


G : A to fajnie. A, którą księżniczkę bardziej lubisz ?


H : Lunę;D


G : Ja sama nie wiem, którą bardziej, a mogłabyś mi powiedzieć czy ktoś z twojej rodziny/klasy ogląda jeszcze MLP ?


H : Moja Siostra z zapałem ogląda a ma 17 lat XD. Z klasy chyba ogląda z 7 osób..:D


G : Fajnie. Końcowe pytanie, co Ci się najbardziej podoba w moim blogu ? Co byś zmieniła, dodała, ujęła ?


H : Wywiady.:) Nic bym nie zmieniała.


G : To dzięki za wywiad ;)


H : Nie ma za co.

1 komentarz:

Spam będzie natychmiastowo usuwany.