wtorek, 22 maja 2012

Wywiad z Elless


A więc dzisiaj postanowiłam przeprowadzić wywiad z użytkowniczką howrse, Elless.

G - gosias2000 (ja)
E - Elless

G : Od jak dawna lubisz MLP ?

E : Około 2 miesięcy, ale znam je od dłuższego czasu.

G : A jaki jest twój ulubiony kucyk ?

E : Pinkie Pie
Ostatnio lubiłam Fluttershy, ale zmieniło mi się na Pinkie ^^

G : A jaka cecha najbardziej podoba Ci się w Pinkie Pie ?

E : Podoba mi się, że zawsze jest wesoła i jest "wariatką".

G : Masz jakiegoś kucyka lub niekoniecznie kucyka, którego nie lubisz lub Cię denerwuje ?

E : Nie lubię Rainbow Dash.
Moim zdaniem jest ona samolubna i myśli, że jest najlepsza.

G :  Całkowicie się z Tobą zgadzam. Ja uważam, że Rainbow Dash lubię tylko osby, które zaczynają oglądać MLP i dokładnie o wszystkim nie wiedzą lub te, które są tak chmskie jak ona, chociaż nie twierdzę, że tak jest zawsze. A ze znaczkowej ligi, którego kucyka najbardziej lubisz ?


E : Apple Bloom i Sweetie Belle


G : A czy mogłabyś mi zdradzić ile masz lat ?


E : hm ...... to ty mi powiedz ile masz lat ? 



G : Ja 12 lat.

E : Ja 11.

G : A czy wiesz o tym, że MLP ogląda większa część osób powyżej 10 lat niż osób poniżej 10 ?

E : Tak, wiem.

G : A co Ci się najbardziej podoba w tym blogu, co byś zmieniła ?

E : Zmieniłabym to ... hm ..... chyba nic !
Ale chciałabym żeby było jeszcze więcej wywiadów.

G : Dzięki za wywiad.

E : Nie ma za co, to ja dziękuję.

3 komentarze:

  1. Ja lubie rainbow za to ze jest po prostu fajna i mialam doczynienia z osobami ktore sa chamskie i lubia fluttershy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad fajny, ciekawy. Co do Dashie... nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego Rainbow mogą lubić tylko osoby chamskie? Wiesz, jeśli jej nie lubisz to po prostu tak nie pisz o niej. Przecież nie zawsze jest chamska, brak jej tylko czasem cierpliwości. A tak na marginesie, to mało kto lubi przegrywać. Ja nie lubię przegrywać jeśli chodzi o coś, co dobrze mi idzie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.