wtorek, 5 czerwca 2012

Wywiad z Lavi Ender


Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z użytkowniczką Howrse, Lavi Ender.


G - gosias2000 (ja)
L - Lavi Ender


G : Jakie odczucia towarzyszyły Ci jak pierwszy raz usłyszałaś o My Little Pony?
L : Na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona w stosunku do My Little Pony. Zobaczyłam jeden odciek i strasznie się z tego serialu nabijałam. Ale potem się wciągnęłam ;>
G : A masz swojego ulubionego kucyka ? Jeśli tak, to jakiego ? A może masz kilka ulubionych kucyków?
L : Najbardziej lubię Rainbow Dash. Ale ja nie jestem chamska, a MLP oglądnęłam wszystkie odcinki. Niecierpliwie czekam do sierpnia (podobno będzie wtedy 3 sezon)
Jak dla mnie Rainbow wcale nie jest chamska. To prawda czasem pokazuje pazurki, ale normalnie tylko robi psikusy. Jest lojalna wobec przyjaciół- zupełnie jak ja ^^
Oprócz Rainbow lubię jeszcze Apple Jack i Twilight. Jednak Rainbow to moja ukochana <3
G : Jak dla mnie Rainbow jest bardzo chamska, a dla Ciebie nie. No ale cóż każdy ma inny gust ;P.  Ale wyglądasz na ciekawą osobę skoro mówisz, że nie jesteś chamska i lubisz Dash. 
Kiedyś napisałam do pewnej dziewczyny, że ma fajną prezentację, i że wygląda na fajną osobę, a ona odpisała, że chyba tylko z prezentacji, bo normalnie jest chamska i w nawiasie napisała "Rainbow Dash" i dała wesołą buźkę. Podziwiam dziewczynę za szczerość, i za to że nie ukrywa swoich wad.
No ale przejdźmy do następnego pytania, bo się rozpisałam. Masz jakiegoś kucyka, którego nie lubisz?
L : Tak, nie przepadam zbytnio za Pinkie Pie. Robi tylko głupie miny i zawsze myśli, że jest śmieszna -.-
G : Ja Pinkie lubię, chociaż czasem jest denerwująca. A co Ci się najbardziej podoba w tym blogu? Co byś zmieniła, dodała, usunęła?
L : Dodałabym więcej opisów. Mogłabyś opisać Canterlot, Ponyville... Przydały by się też jakieś quizy ;>
G : Ok, dzięki za radę. Niedługo będą quizy dotyczące każdego kucyka po kolei. Dzięki za wywiad.
L : Nie ma za co :> W wywiadach mogło by być więcej pytań ;>

3 komentarze:

  1. Rainbow nie jest moim ulubionym kucem, ale ją lubię i nie uważam, że każdy kto ją lubi jest chamski ;p Wiem, że to właśnie ona z całej szóstki ma skłonności do lekkiej "chamszczyzny", ale ma też sporo zalet i potrafi się ładnie zachować. :3
    Lubię czytać te twoje wywiady. To naprawdę świetny pomysł, ale jeszcze lepiej by było gdyby było troszeczkę więcej pytań ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.