sobota, 24 marca 2012

Rainbow Dash

Zostały nam do opisania tylko 2 ostatnie kucyki czyli Rainbow Dash i Pinkie Pie. Zrobiłam wyliczankę i wygrała Rainbow Dash. Więc o niej będzie poświęcona ta notka.

Rainbow Dash jest prawdopodobnie najszybciej latającym pegazem w Equestrii. Rainbow nienawidzi przegrywać. Skąd biorą się kłótnie z Applejack. Jest odważna, ale bywa nieczuła. Jej marzeniem jest dołączenie do grupy Wonderbolts. Jest jedynym pegazem, któremu udało się wykonać ponaddźwiękowe bum. Jej duszę symbolizuje lojalność.

Oto kilka jej fotek :
Jej słodki znaczek ...
Skupiona ...
Gotowa do akcji ...
Stojąca i wesoła ...
Przechwalająca się ...

6 komentarzy:

  1. A gdzie jest smutna!

    OdpowiedzUsuń
  2. moge skopiowac zdjecie ze znaczkiem? bardzo potrzebuje bo prubuje ja nabazgrac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, choć po kilkukrotnym obejrzeniu wszystkich odcinków wydaje mi się, że Dashie po prostu nie nienawidzi przegrywać, tylko nie lubi. Sama znam to uczucie, gdy "najbardziej cierpi duma". ;) Huh, nie to, że się czepiam szczegółów, ale lubię tą postać ze względu na to, że jest podobna charakterem do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej podobna do mnie w większości cech charakteru. ;)

      Usuń

Spam będzie natychmiastowo usuwany.